Sunday, 10 June 2012

Lastday for Semester 2 Holiday


Assalamualaikum, Annyeong. Hai peepos! Sihat dak? Best cuti? Buat ape je cuti? Hampa semua p mana-mana ka? Untunglahhh :D aku? Ade jugak p mane-mane, p toilet, p makan, p tidur, dan sewaktu dengan nyee -.- LOL , holiday nih aku picnicking kat pantai jee -.- Alhamdulillah~  Hari nih hari Ahad, ape makna nyee? LastDay cuti !!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOL -.- ehh, japjap. Betul ke title entry aku nih? Semester 2? Ehh ehh? Kalau salah aku dulik ape, bukan awak awak Nampak muka kita pun xD Sape rase cuti 2 minggu nih sangatsangat takcukup? Angkat kening macam Ziana Zain! Kan? Takcukup kan? Korang nak cuti lagi? Nak?? BANYAK CANTIK KAU. Dah dibagi cuti, tak cukup jugak. Tak bersyukur langsung -.- Puiihhh xD
    Ehh, kita lupe pulok, kengkawan kita y duduk kat utara hari nih dah sekolah lah. Untungkan? :PP Bhaahha. Nasib aku orang selatan, Fuhhhh xD errmm, korang excited tak nak masuk sekolah nih? LOLOLOLOLL -.- soalan bernas pulak y terkeluar, mesti korang excited gilaa nak mampus kan? Bhaahha. Aku pun :D Lepas nih, aku dah jarang online lah kut :( hmm, sebak rase nyee. Mane tak nyee, trial lagi berape hari jee, PMR pulak boleh dihitung pakai jari tangan dan kaki aku termasuk classmates  . Honestly, seram aku. Kekadang time bangun tidur terus ingat fasal PMR. Kengkawan, cikgu semua storymory fasal PMR. Dalam falahotak just PMR, PMR, PMR jee -.- TIPU Wakkaka xD
    Memandangkan hari nih lastday cuti, aku nak pesan sikit kat korang y masih sekolah macam aku nih.
First, kepada sesiape y ride motor p sekolah, JANGAN LUPA PAKAI HELMET :D Korang tahu lah kan, semenjak duamenjak tigamenjak nih , memacam jadik dekat budak-budak sekolah nih. Antaranye, eksiden -.- I repeat it. EKSIDEN. So, please, pakai helmet for your own safety :) Memanglah, takdir tuh di tangan Allah, tapi bukan ke lebih baik kita mencegah daripada merawat. I’m right?
    Second, sesape y naik kereta/dihantar jangan lupa pakai seatbelt yaw? Penting untuk keselamatan korang :D Taklupa jugak untuk korang y naik van/bas, jangan bangun lambat taw. Nanti ditinggal, haa Kaki bola, pagi nih takpayah layan bola, takbest pun y lawan . Hewhew xD  Ehh? Baju,seluar,kain,kasut haa y paling penting stoking, dah kemas belum? Asyik online jee -.- Apaa nak jadi budak-budak zaman sekarang nih. Ishh ish ishhhh :PP Bdw, esok pakai uniform. Arghhh, malas betul aku -.- Bbbrr
    Huh, teleng kepala aku, dah lama lah kate kan tak tulis entry, kay lah. Bye. Assalamualaikum :)

0 panda(s):

Post a Comment

Gomawo chingu~!!