Friday, 9 March 2012

Perkara PELIK y aku suka Buat/HOBI

hey , annyeong J . yah ! look the title neh ? duhhh -,- Okay , hari neyh aku na btaw kauOrang  ‘perkara y aku suke buat’ . Firstly , aku na habaq dlu y aku neyh memey pelik *tapi taa sePelik kauOrang :P HAAHHA. Mybe aku taa sePelik y kauOrang jangke ken , tapi aku memey PELIK -.- *Okay , aku dah Pelik skg --‘
Okay-2 , sambungSambung perkara pelik aku y pertama *jeng-jeng-jeng , Aku suka nyanyi bile bawak motor , pelik ken pelik ken ? kadang ken aku terpikir jugak , aku ney Lelaki ke Perempuan :O You allz byg ken lha seorang remaja perempuan atau nama Saintifik nyerr Anak Dara menyanyi ketika membawa sebuah motosikal ? err
Ouwrite , perkara pelik aku y kedua
suka cari tahu punca sesebuah/sesuatu masalah konon na Penyiasat lha tuh *Feuwww . err , dulu kecik-2 ade lha jugak cita-cita na jadi Penyiasat . Tapi mybe taa sampai kowt cita-cita tuh *lagi pun aku memang tanak ! nampak macam susah jadi Penyiasat , time budak boleh lha cakap , PENYIASAT jea taa pandai eja -,- KauOrang suke tengok kartun Detective Conan ? haa , aku terpengaruh dari Kartun tuh lha , wtf-.- *Keluar Topik k.foine
Perkara pelik aku y ketiga , jeng3
J
Tet-tet-tet , Aku belum piker lha pulak . Sorry J
Okay . na logOut dah . egt na skodeng blog orang , taa sempat Duhhh --‘ .
Okay Bye , gomawo 4 reading . Assalamualaikum

0 panda(s):

Post a Comment

Gomawo chingu~!!