Monday, 12 March 2012

Chong Wei serah kemenangan kat musuh tradisi :3

Assalamuaikum n Annyeong Haseyo J Yihaaaaaa , aku update lagi , aku update lagi n terus meng-Update Blog aku y taa sesemart kauOrang punye :D Fuhhh-3 , malam tadii ken , aku nangis T_T uwaaaaaa ! kenape yep agak nyerr ? na taw , JYEEAAAH JengJengJeng :O
Malam tadi Dato’ Lee Chong Wei lawan ken ? Dengan musuh tradidi dia tuh si Lin Dan . KauOrang tengok taa ? susah lha aku na story-mory at kauOrang kalau kauOrang tara tengok :3
Okay-2 , straight to the point jea lha neh ? Malam tadi first time aku nangis tengok perlawanan Badminton . Okay Aku Gedik -,- aku dulik ape , manusia y tengok perlawanan tadi malam jee y mybe paham perasaan aku T-T sobs :’] mane taa nyerr , Fuhhh bukan main aku tunggu dari pukul 8.00 PM dah tercongok depan tv n then time keluar muka Dato’ Lee Chong Wei *aku minat dato’ neyh :P perghhh , bukan main excited nyerr aku , OMD ! then , Suddenly , si tukang cakap tuh ntah ape na panggil . dye habaq y si Chong Wei neyh cedera pulak tangan nyerr . Fehhhh , mase tuh menyayat jugak lha hati aku dengar . Dalam otak aku dah piker jea , ‘Macam mane neyh nanti kalau dia kalah ? waaaaaa , Tidakkkkkk ‘ * gitu lha kowt otak aku cakap , Mueehhehe xP bak kate Najwa Latiff  … Ehem-3 , Banyak persoalan yang berada di minda xD Lepas tuh , naik sikit lha kowt semangat aku na terus tengok *mate lekat kat tv neyh c(: tengok semangat Chong Wei tuh , kesian pulak aku tengok , dia cam tanak hampa ken penonton Malaysia . Okay , gamae y first 19-21 , Chong Wei kalah ken ? Seriously , aku memang bangge dgn kesungguhan dia time main , walaupun tangan sakit , tetap berusaha . Bukti ? dia kalah sipi jee ngan Lin Dan . n then , game y kedua Aku rase dia memey dah taa tahan dah kowt . Sakit sangat , tengok riak wajah pun kauOrang dah boleh describe ken ? Game kedua time 2-6 , Chong Wei tertinggal 4 mata bgitaw pengadil y dia dah taa tahan sangat then bagi kemenangan tuh kat Lin Dan . Nahhh , time neyh lha air mate aku jatuh , memang terharu sangat , kesian pun ade . lagi aku sedih time dia tukar jersi tuh pehhh-3 air mate macam air sungai *bohong ken ? xP Muke Lin Dan pun mase tuh cam na nangis jee :P Apee pun aku doa ken semoga cepat sembuh then sambung main lagi yep J Sorry kalau story aku taa detail , penat menaip kepala aku sampai teleng . erkkk !? Okay , daa Annyeong

0 panda(s):

Post a Comment

Gomawo chingu~!!