Thursday, 17 November 2011

TEAM MALAYSIA AWESOME !

:: Salam . hye hye hye ! anda semua . JYEEAAAH , ;) Apee khaba pendudukk bumi ? Aku bacee entry followers semua nyerr sal BOLA-BOLA-BOLA . Okayy , harii neyh entry aku pun sal bola . ;)
Yeahh . seperti y kau orang sedia maklum , malam tadii MALAYSIA (((harimau)))  is the winner . heisyh , aku bangge gilee , walaupun just 1-0 . tapii , hakikat nyerr MALAYSIA WIN . dalam kegembiraan team Malaysia menang . aku tetap taa puas hatii bilee kekasih awal & akhir aku WAN ZAKARIA tepaksee keluar darii perlawanan di'sebab kenn asakan y di'lakukan olehh pemain Indonesia . T-T   kesiian dowkk , da lha kechikk -,- apee lha naseb . bukan tuhh jee y akuu taa puas hatii , adee lagii . Aku geram betul bilee  BADDROL BAKHTIAR di'layang kad KUNING . huhh , kapten Malaysia dahh dapat kad kuning ? apee na jadii *taa silap aku 2-3 orang dapat kad kuning . mybe pengadil mang shukee layang kad kuning kuwt >_< .Okkay , aku taa kysa cgt sebub kesalahan dyea . da lha kapten dapatt kad kuning , coach pulakk kenee keluar stadium , dudukk shameshame ngan penyokong . Alahai naseb ~ Y_Y pergh , bukan maen BERSORAK KERIANGAN lha penyokong Indonesia . naekk lemak . -..-
Papehall puns Malaysia dahh menang . na wat camneh , redha jewlha Indonesia . Bukan aku cakapp besar , tapii terima lha hakikat YAW . Okkay , bagii TEAM MALAYSIA , tunggu perlawanan MALAYSIA lwn MYANMAR .Same-same lha kitee mendoa kenn kejayaan buat Malysia . HARIMAU MALAYA BOLEH :)PEACE WATLEKK >-<"

2 panda(s):

MAT SOM said...

Cik Awe , apabila tgok ulasan Cik Awe ni membuktikan Cik Awe telah mengikuti dgn detail perlawanan agung itu.

Apa2 pun pengadil tu masih hensem, sebab tak bagi kad merah.....

Cikk Awe said...

HAAHHA. yes cikgu . tapii mak membebel sebab malam tadi tengok bola >_<
yeah !

Post a Comment

Gomawo chingu~!!