Wednesday, 9 November 2011

SELUAR KOYAK , LUTUT LUKA T-T

:: Salam , Hoyyy awkk semua . Da bacee title ? SELUAR KOYAK OMD (((OhMakDatuk))) . HAHA . cpee punye seluar y koyak ? kenapee koyakk ? Okkay-II neyh haa aku na habaq ciket att hang semuo . err , sebena nyerr .... (((seluar aku y koyakk))) koyak time att sekolahh tadii pagi ><" *shuuuttt , jangan gtaw ccpea taw ? :) neyh semue sebab men futsal att sekolah tadii pagi -,- . #perempuan men futsal ? bia betull ? HAHAA . sekolah aku lain darii y lain yawww ! ^___^  Oke , aku neyh jeniss y excited *perangai sejakk lahir . so , time lawan futsal tuhh , aku main dengan menggunakenn semangat atlet . hoooo , n then bila aku na tahan bola tuhh , tetibe aku TERjatuh . huuu , cdeyh T-T . sedarsedar jea seluar aku da koyakk . :OOO koyakk att lutut . lutut aku luka seperti di'hiris sembilu . -.- Nah , amekk kau satu harii pakai seluar koyakk >_<  Okkay lha . tuhh jee aku na habaq . BAI-II :))
*Ehh , lupe pulakk . Aku dapat gol kenn BOLA . 1GOL ^___^
K-BAII

0 panda(s):

Post a Comment

Gomawo chingu~!!