Tuesday, 1 November 2011

MALANG Vs NASEB

:: Salam , hoyy ! Shelamat Hari Malang untokk diri aku sendri ><" Apee khabo ? sihat ? law taa sihat cepat-II lha g medical check-up yee . ^_^
Okayy , kenapee aku cakap hari ini hari malang bagi aku ? sebena nyerr hari neyh aku main bola jaring at sekolah . sekolah buat aktiviti sukan tok pelajar-II fom 1 , 2 , 4 . *program selepas final exam ^^ . straight to the point . aku di'lantik jadyy `WA` (Wall Attack) . peranan aku di'kire penting lha jugakk coz law takkde aku mybe dia orang taleyh maen c(: . tengahtengah aku excited main tuhh , tetibe rehat . HAHA, lawakk nyerr ~ -..- n then sambong balekk , centre bagi bola at aku , mase aku na amekk tuhh , adee pihak lawan *2 orang law taa silap tolakk aku sampai aku jatuh TERJELEPUK . eiysh . geram gilee tahapp monyet panjat ranting , dahh jatuh , diseret lagi ngan seorang budakk pihak lawan . abess muka aku berlumuran rumputrumput hijau y bertepekk tahi lembu . naseb bek taa kenee tahi lembu tuhh . NASEB Allah maseh sayangkann aku ;) . law taa habess muke aku pakai maks hijau alaa-II daun jambu . huhh -,- dahh tuh . kaki aku d'pijakk lagi ngan pihakk lawan . kau orang tengokk ? betapa kejam nyerr dia orang . chisss ! geram betul aku . menyirap darah aku . tapi , malang-II pun . team aku menang gakk . YEAYYY . Alhamdulillah ... :)) n coxx aku lawan lagi ngan team laen . wish me gud luck keyyh ? TENKIU 4 reading . luph u allz , MUAHHH
SALAM ~.~  

0 panda(s):

Post a Comment

Gomawo chingu~!!