Friday, 4 November 2011

HAJAH HAWA ^___^

:: Salam , jam shudaa pun menunjukkan pukul 6:45 petang *jam blog aku gile jangan di'ikut ^___^ n aku lum mandi lagii . terukk kenn ? tutup hidung semue c(: HAHA. aku na cite cikett pasal program at sekolah aku hari neyh . pihak sekolah wat program HAJI & UMRAH , aku n daxx kelass aku sume join . mang best lha . macam p haji betul , y paling best time baling batu tuhh haa . sampai TERbaling att chegu taw . hebat kann dak sekolah aku ? kurang haja yaa amatt ! hoooo :OOO , time tawaf tuhh , pergh penat gilee . sampai berpeluh akuu . habess basah cam kene simbah dengan air garam baju aku di'buat nyerr . hiooho . sekejapp jea kite orang wat kursus tuhh n cpea y join program tuhh di'gelar HAJI & HAJAH . :)) hebat tuhh , taa sampai 2 jam da dapatt gelaran tuhh . WINKWINK ^^ so , sekarang PLEASEE CALL ME HAJAH HAWA . Nyiahhaahah *GILEGLAMOUR #menyampahh ? jangan lha , gurau jee . okkay lha . K.BAII (:

0 panda(s):

Post a Comment

Gomawo chingu~!!