Monday, 31 October 2011

CINTE BERTEPUK SEBELAH KAKI . Aauwww !

:: Assalamualaikum ... hari neyh aku na mencarut sekejup . urm , pedih gile rase hati bile kite suke orang tu, tapi orang tu takde perasaan pun kat kite. pedih tu satu hal la. lagi satu, malu tahap nak menghilangkan diri dari muke bumi terus bile dye dapat tau kite suke dye ! macam kite ni perasan dengan layanan baik dye dan anggap layanan baik dye tu tande dye suke kite gak. padahal, dye juz mesra alam je pun. malu malu malu + sedih (=_=) ~! bukan aku seorang jea y dea perasaan camneh an , aku rase kau orang pun mesti dea perasaan camneh an ? Bak kate orang , Cinte bertepuk sebelah kaki c(: sedih wooo ! okkay . penad ngadap bende neyh jea . K.BAII
Tiang Kayu reading . ^^ SALAM
 

0 panda(s):

Post a Comment

Gomawo chingu~!!