Monday, 31 October 2011

CINTE BERTEPUK SEBELAH KAKI . Aauwww !

:: Assalamualaikum ... hari neyh aku na mencarut sekejup . urm , pedih gile rase hati bile kite suke orang tu, tapi orang tu takde perasaan pun kat kite. pedih tu satu hal la. lagi satu, malu tahap nak menghilangkan diri dari muke bumi terus bile dye dapat tau kite suke dye ! macam kite ni perasan dengan layanan baik dye dan anggap layanan baik dye tu tande dye suke kite gak. padahal, dye juz mesra alam je pun. malu malu malu + sedih (=_=) ~! bukan aku seorang jea y dea perasaan camneh an , aku rase kau orang pun mesti dea perasaan camneh an ? Bak kate orang , Cinte bertepuk sebelah kaki c(: sedih wooo ! okkay . penad ngadap bende neyh jea . K.BAII
Tiang Kayu reading . ^^ SALAM
 

Sunday, 30 October 2011

MANUSIA oh MANUSIA

:: tengah aku ketakutan dek angin y kuat . da lha aku at uma juz ngan kaka akkuh jea , tetibe jea [nada suspen] . aku terbace satu article daryy Fesbuk kawan aku .
`Makan Manusia Hidup-Hidup di China`
pergh , aku bace title dyea puns da seram . lgyy na bace article nyerr . sudah tentu TIDAKK lha . hoho , Persoalan nyerr , sanggup mereka makan daging manusia y setaraf dengan mereka ? 
Seperti memakan daging tubuh badan sendiri .. *peribahase baru c(:
okayy , sampai sini dluw jea bhai . Renung-renungkan , dan shelamat MEMBACE ^^

Saturday, 29 October 2011

HOYYEAH , HOYYEAH , HOYYEAH !

HOLA-HOLA . *jdyy DJ radio sekejap ..
Okkay . neyh blog aku y baru , y lame da musnah d'jilat api ,
so ? camneh . na follow , follow lha . aku shuke sangat-sangat-sangat-sangat
*terlebih SANGAT .. HAHA. ppea puns pada y follow balekk , TERIMA KASIH , TENKIU . SYUKRAN . NANDRE , XIE ..
^^ SALAM ...